Про нас

Колектив поглиблено працює над проблемою «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»

Ясла-сад працює за Програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «ДИТИНА».

Для розвитку творчих здібностей дітей працюють платні гуртки: «Вчимося англійської мови», «Танцювальна аеробіка», та «Веселкова майстерня».

З моменту заснування ясла-садок виховав та дав дорогу в шкільне життя 2600 дітям. У яслах-садку працюють талановиті педагоги: 25 вихователів, 2 музичних керівники, 2 логопеда. З повною вищою освітою – 13 чоловік, з базовою вищою освітою – 5 чоловік, першу категорію встановлено – 5 педагогам,  другу категорію – 6 педагогам.

У кожній віковій групі встановлене належне розвивальне середовище, природні зони, куточки усамітнення, спортивні куточки.

Фізкультурні заняття проходять у спортивній залі, яка обладнана спортивним і неспортивним обладнанням.

Тип закладу. Якісний склад педагогічного колективу, освітні програми.

Херсонський ясла- сад №83 комбінованого типу Херсонської міської ради.

Якісний склад педагогів покращився за рахунок курсової перепідготовки, за результатами атестації змінилась: «спеціаліст вищої категорії» – 1 педагог, «спеціаліст І категорії» – 8 педагогів, «спеціаліст ІІ категорії» – 2 педагога, «спеціаліст» – 11 педагогів. Мають вищу, І та ІІ кваліфікаційну категорії – 10 педагогів.

Атестовано 5 педагогів: підтверджено кваліфікаційну категорію  «спеціаліст вищої категорії»  1 педагогу, присвоєно кваліфікаційну категорію  «спеціаліст вищої категорії» 1 педагогу , «Спеціаліст» 3 педагога.

Ясла-сад – україномовний. Організація освітнього процесу здійснюється за освітньою програмою від двох до семи років «Дитина», програмою «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ», «Методичні рекомендації щодо організації корекційно-виховної роботи з дітьми старшої групи із ЗНМ», авторськими  програмами: «Селфестим» Брендлі Вінча, «Валеологія для дошкільнят», «Правова освіта дошкільнят»,  «Ми – херсонці»,  «Індивідуальна робота з дітьми середнього дошкільного віку із ЗНМ», «Індивідуальна робота з дітьми старшого дошкільного віку із ЗНМ».

Функціонує одинадцять вікових груп: 8 груп загального розвитку (дві перші молодші групи, дві другі молодші групи, дві середні групи, одна старша група), дві спеціальні групи логопедичного напряму роботи: одна середня загального недорозвитку мови, одна старша загального недорозвитку мови та одна старша інклюзивна група. Середня наповнюваність груп загального розвитку становить 20-29 дітей, спеціальних груп – 17 дітей.

Режим роботи ясла-саду становить 10,5 годин (дев’ять груп), 10 годин (одна група), 12 годин (одна чергова група).

Участь адміністрації та педагогів в методичній роботі міста, області.

Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних семінарах, фестивалях педагогічної майстерності. Авторський навчальний семінар з казко терапії кандидата педагогічних наук, доцента Деркач О.О. на тему: «Ціннісне виховання дітей дошкільного віку засобами мультимодальної арт-педагогіки та казкотерапії» Міжнародний проект «Освіта XXI століття:зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» «Основи мнемотехніки» Конференція у рамках міжнародний екологічний форум «Чисте місто чиста ріка чиста планета» Авторська програма розвитку художньо-творчих здібностей дітей дошкільного віку Л. Шульгіна «Барвиста радість»

Система методичної роботи в контексті виконання річних завдань.

Систематизуються  зібрані матеріали за програмою виховання і навчання   дітей від 2 до 7 років «Дитина» Здійснюється соціально-педагогічний патронат сімей. Складений розклад занять на новий навчальний рік. Постійно проводиться моніторинг рівня засвоєння знань дітьми. Узагальнюються результати моніторингу  рівня засвоєння знань дітьми. Поповнили розробками, наочними посібниками, літературою розділ  патріотичного виховання. Організували і провели День дошкільника. Організовувати тематичні виставки : Вернісаж «Мистецький Великдень» , «Безпечність в побуті і на дорозі» «Вулицями міста» Організували і провели Тиждень безпеки в яслах-саду та День цивільного захисту. Розробили заходи до Тижня безпеки.  Взяли участь у конкурсі «Крок до зірок» та у міській спартакіаді «Крок до Олімпу» .

Результати моніторингу рівня розвитку компетенції дітей відповідно до програми.

Тричі на рік проводився моніторинг засвоєння програми «Дитина» у відповідності до Базового компоненту дошкільної освіти.

Стан здоров’я дітей, дані захворюваності протягом року, дані за групами здоровя ,організація харчування.

Аналізуючи стан  відвідування дітьми дошкільного закладу визначено, що відвідування дітьми садочка у другому півріччі 2020 р. склало 74%, що є високим показником.

Аналіз захворюваності дітей за І півріччя навчального року показав, що у І півріччі захворюваність становила 10,8%.

Педіатр робить висновок про стан здоров’я дітей, уважно вивчивши аналізи і записи інших лікарів.

Класифікація груп здоров’я дітей у ЗДО №83:

І група – 69%;

ІІ група – 29,8%;

ІІI група – 1,2%

Проведено аналіз організації харчування та виконання норм харчування дітей раннього та дошкільного віку в ЗДО №83 за  ІІІ квартал 2020 року з розрахунку фактичного споживання однією дитиною за основними життєво необхідними видами продуктів (м’ясо, риба, масло вершкове, олія соняшникова, сир твердий, яйця, цукор, картопля, овочі, фрукти, соки)

Середній показник виконання норм харчування за ІІІ квартал 2020 року становить 95%.

Протягом 2020 р. бракеражна комісія закладу здійснювала щомісячний контроль за організацією роботи харчоблоку, забезпеченням раціональним харчуванням дітей пільгових категорій. Усього дітей пільгових категорій 25. Для них організовано оплату харчування зі знижкою в розмірі 50% та на безоплатній основі.

Система взаємодії з батьками, план співпраці зі школою, взаємодія з різними організаціями.

Взаємодія з батьками з національно-патріотичного виховання провели:

«Козацькі розваги» «Співоча Україна» «Вишиваночка»

З екологічного виховання:

Тиждень екологічної культури.

Брейнринг з батьками  «Екологічна стежина»

Спортивного напряму «Крок до Олімпу» «Пригоди Буратіно» «Малята здоров’ята»

Забезпечення наступності у роботі закладу та початковою ланками освіти в умовах Нової української школи. Взаємозв’язок з вчителями початкових класів Гімназії №3, відбувалися екскурсії до школи та гімназії, перегляд вистав, вчителі приходили на батьківські збори надавали консультацію:«Як підготувати дитину до школи».

Взаємодія з громадськими організаціями:

Херсонський академічний обласний театр ляльок

ДЮШС «Острів»

Дитячій футбольний клуб «Стелс – діти»

Підсумки  адміністративно-господарської роботи. Оцінювання  матеріально-технічних  та медико-соціальних умов перебування дітей у дошкільному закладі.

Для комфортного перебування дітей у ЗДО №83 були створені санітарно –гігієнічні умов , зроблено капітальний ремонт за бюджетні кошти харчоблоку та придбані дві електор плити, електропательня, овочерізка. Зроблено капітальний ремонт спортивної зали. Проведено капітальний ремонт підлоги  у ясельній групі, у старшій групі кап.ремонт ігрової кімнати, зроблено поточний ремонт середньої групи, зроблено косметичний ремонт роздягальні групи 11

Зроблено капітальний ремонт коридору який з’єднує  перший та другий поверхи.

За кошти батьків закуплено стелажі, вани-мийки, дошки, миски, електронні ваги, діелектричні килимки,столи виробничі.

Для дитячих свят придбано штучну ялинку,  іграшки, музичний центр.

Створено пропускний режим:встановлені камери відео спостереження, кодовий замок, кнопка швидкого реагування.

Оновлено м’який інвентар: тюлі, подушки, комплекти постільної білизни, рушники. У групах оновлюється посуд. Постійно закупляється миючі засоби, порошок для прання. Для зручності замінено портамийки, придбано столи, стільці, шафи, ігрові меблі. Встановлено нові пісочниці, ігрове вуличне обладнання. Виготовлено нові кришки на пісочниці.

Для медичного блоку закуплено медичні препарати, згідно Переліку, тонометр.

Відповідно до досягнень та виявлених недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив дошкільного закладу ставить перед собою на 2020-2021 навчальний рік такі завдання:

  • патріотичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • формування основ здорового способу життя та фізичного розвитку дітей.
  • комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників;
  • Створення комфортних умов для перебування дітей.