Організація пропускного режиму

Порядок
організації пропускного режиму та правил відвідування
Херсонського ясла-садка № 83 Херсонської міської ради

1.Загальні засади

1.1. Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування ЗДО №83 Херсонської міської ради(далі – Порядок пропускного режиму) розроблено відповідно до абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту», Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669,рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 19.06.2018 №204 «Про затвердження Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона», з метою підвищення ефективності режиму безпеки, забезпечення особистої безпеки працівників та вихованців ясла- сада, здійснення контролю збереження майна, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, проникненню сторонніх осіб на територію дошкільного закладу.

1.2.Пропускний режим – сукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проникнення сторонніх осіб, проїзду транспорту, виносу (вивозу) майна на територію чи з території закладу. Пропускний режим передбачає комплекс спеціальних заходів, направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності закладу, і визначає порядок пропуску працівників, вихованців , батьків та інших відвідувачів ЗДО.
1.3 . Охорона приміщень в нічний час у вихідні та святкові дні забезпечується сторожами закладу.
1.4 Виконання вимог, що визначаються Порядком пропускного режиму ЗДО №83, є обов’язковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у закладі, вихованців та їхніх батьків .
1.5 Для покращення підтримання Порядку пропускного режиму було встановленно замок з кодом на центральних воротах, а також встановленно і введено в дію систему відеоконтролю.
2. Пропускний режим для працівників :
2.1 Вхід на территорію або у приміщення ЗДО здійснюється через центральну хвіртку(з введенням коду).
2.2. Адміністрація та інші працівники закладу знаходяться у приміщенні закладу відповідно до правил внутрішнього розпорядку та Статуту, наказів директора ;приходять у заклад згідно з графіком роботи,за 10-15 хв. до початку робочого дня.
2.3. У вихідні та святкові дні центральний та службові входи закриті цілодобово.
3. Пропускний режим для батьків та вихованців ЗДО:
3.2. Вихованці приходять до закладу тільки у супроводі батьків у визначені години: ранок з 6.30 – 9.00; ввечері з 15.00 – 18.30;
3.3. Батьки зобов’язані приводити і забирати дітей тільки через центральні/ службові входи ( біля своїх груп).У разі необхідності забрати дитину протягом робочого дня – телефонувати вихователю.
3.4. Вихователі приймають та віддають дитину особисто батькам або особам, що їх замінюють. У разі, якщо дитину забирає інша особа, батьки зобов’язані надати вихователю групи письмову заяву, що на їх прохання за дитиною прийде інша особа (вказати П.І.Б. особи та ким доводиться дитині) та зробити відповідний запис в журналі руху дітей з особистим підписом.
3.5. З вихователями батьки зустрічаються вранці, коли приводять дитину до закладу, та ввечері, коли забирають дитину додому, на батьківських зборах ,за запрошенням.
3.6. Вихователі зобов’язані заздалегідь повідомити директора закладу про незаплановані або заплановані зустрічі з батьками, а також про час, місце та мету. Директор ЗДО зобов’язана заздалегідь попередити чергового сторожа або іншу відповідальну особу про час зустрічей з батьками, а також про проведення батьківських зборів.
4. Правила пропускного режиму для відвідувачів ЗДО №83 :
4.1.Відвідувачі проходять у будівлю ЗДО тільки через центральний вхід.
4.2. Групи осіб, що відвідують заклад для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах і т.п., допускаються за розпорядженням директора закладу або виконуючого обов’язки та відповідною реєстрацією в журналі.
4.3.На прийом до директора ЗДО №83,з будь – яких питань відвідувачі проходять за попередньою домовленістю або в дні прийому, з вимкненими телефонами і адекватному стані(визначається візуально).
4.4.При відвідування закладу відвідувач зобов’язаний за проханням чергового надати на огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю закладу алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.
4.5. У разі виникнення конфліктних ситуацій, пов’язаних із допуском відвідувачів до будівлі ЗДО, черговий діє за вказівками директора закладу або вихователя-методиста.
4.6.Посадові особи, які прибули до закладу з перевіркою, пропускаються при пред’явленні документу, що засвідчує особу з обов’язковим повідомленням директора ЗДО та відповідною реєстрацією в журналі.
4.7. Прохід територією закладу та її подвір’ям дозволено лише відвідувачам закладу освіти. Без відповідного дозволу адміністрації закладу знаходження на території закладу і прохід нею в робочий та нічний час стороннім особам заборонено.
5.Пропускний режим для транспортних засобів
5.1. В’їзд та виїзд автотранспорту на територію ЗДО здійснюється за розпорядженням директора. Завезення продуктів здійснюється згідно графіку та маршруту.
5.2. Допуск без обмежень на територію ЗДО дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкої медичніої допомоги, пожежній охороні, міліції.
5.3. Паркування на території ЗДО,можливо , тільки у випадках зазначених у пунктах 4.1 та 4.2
6.Правила поведінки відвідувачів ЗДО:
6.1. Відвідувачі закладу забов’язані зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських закладах.
6.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до всіх працівників, вихованців та їх батьків та інших відвідувачів закладу.
6.3. Ставитись бережливо до майна закладу, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні дошкільного закладу.
6.4. При вході до будівлі закладу дошкільної освіти відвідувачі, що мають при собі фотознімальну, звуко і відео записуючу апаратуру, а також переносну комп’ютерну й оргтехніку зобов’язані зареєструвати технічні засоби у чергового з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі закладу.
7. Відвідувачам забороняеться:
7.1.Знаходитись в службових приміщеннях або інших приміщеннях закладу без дозволу на те директора.
7.2.Приносити у заклад алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї та інших засобів).
7.3. Палити в приміщенні та на території закладу.
7.4. Знімати зразки документів зі стенду, а також розташовувати на ньому оголошення не узгоджені з адміністрацією закладу.
7.5. Входити до закладу в стані алкогольного та наркотичного сп’яніння, з дитячими колясками, з домашніми тваринами, товарами для продажу, а також в брудному одязі і з великогабаритними речами (виключаючи робітників, що виконують будівельні і ремонтні роботи).
8.Відповідальність відвідувачів закладу за порушення даного Порядку:
8.1. У випадку порушення відвідувачем ЗДО пропускного режиму і правил поведінки йому робиться зауваження відповідальними за пропускний режим, а в разі необхідності будь-яким працівником закладу.
8.2. У випадках скоєння відвідувачами кримінальних дій, винні особи підлягають кримінальній відповідальності згідно чинного законодавства;
8.3. У випадку навмисного чи не навмисного пошкодження або знищення майна ЗДО на винних осіб поряд з адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов’язок відшкодування збитків.
9. Порядок пропуску з табельною зброєю та іншими засобами,
забороненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння:
9.1. Прохід осіб в приміщення ЗДО №83 з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється: співробітникам міністерств і відомств України та їхніх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків за наявності службового посвідчення.
9.2. Співробітникам міністерств і відомств України і їх підрозділів де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків.
9.3. Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.
10. Порядок пропуску представників засобів масової інформації:
10.1. Працівники засобів масової інформації, які выдвыдують заклад з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються в будівлю ЗДО №83 за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації, при наданні редакційного посвідчення, та супроводжуються до директора закладу.
10.2. Представники засобів масової інформації, які прибули на заходи, що проводяться в приміщенні або на території закладу, з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються після пред’явлення документів, котрі підтверджують їх особу та супроводжуються до директора або закладу.
11. Пропускний режим для осіб, задіяних у проведенні ремонтно-будівельних робіт у приміщеннях або на території :
11.1. Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються у приміщення (територію) ЗДО для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора або заступника завідувача господарства.
12. Порядок пропускного режиму на період надзвичайних,аварійних ситуацій та їх ліквідації:
12.1. Пропускний режим в будівлю та на територію закладу на період надзвичайних ситуацій обмежується.
12.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна процедура пропуску, визначена встановленим Порядком пропускного режиму.
13. Порядок евакуації учасників освітнього процесу та відвідувачів з приміщень та порядок їхньої охорони:
13.1. Порядок оповіщення учасників освітнього процесу та відвідувачів ЗДО при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту тощо) і порядок охорони будівлі розробляються директором закладу, відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.
13.2. За встановленим сигналом оповіщення всі учасники освітнього процесу, відвідувачі, у т. ч. робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщеннях закладу, евакуюються з будівлі згідно за планом евакуації, що знаходиться в приміщенні закладу на видному й доступному місці.
13.3. Пропуск відвідувачів у приміщення закладу припиняється.
13.4. Працівники і відповідальні особи приймають заходи по евакуації і забезпечення безпеки людей що знаходяться в приміщенні, при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації забезпечують їх безперешкодний пропуск у будівлю та на територію закладу.
14. Контроль та відповідальність за організацію пропускного режиму:
14.1. Загальний контроль, керівництво та відповідальність за організацію пропускного режиму, дотримання Порядку пропускного режиму ЗДО№83 всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами покладається на директора закладу.
14.2. Директор закладу наказом призначає відповідальних за здійснення заходів пропускного режиму та дотримання норм Порядку учасниками освітнього процесу та відвідувачами відповідно до розподілу обов’язків.

Додаток №1

Примірний порядок
організації пропускного режиму та
правил відвідування херсонського ясел – сада № 83 комбінованого типу херсонської міської ради.

1.Загальні засади

1.1. Примірний порядок організації пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона (далі – Примірний порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту», керуючись підпунктами 1, 2 пункту «а» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, з метою створення безпечних умов для учнів, вихованців, працівників закладів освіти, запобігання небезпечним ситуаціям, проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладів, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області як прикордонної, – попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників, вихованців ясда – саду.
1.2. На підставі Примірного Порядку розробити власний порядок пропускного режиму та правил відвідування ЗДО № 83
1.3. Власний порядок обговорити на загальних зборах колективу.
1.4. Пропускний режим – сукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проходу осіб, виносу (вивозу) майна на територію чи з території закладу освіти. Пропускний режим в будівлі ЗДО №83 ( далі ЗДО) передбачає комплекс спеціальних заходів, направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності ЗО і визначає порядок пропуску учнів або вихованців, працівників, громадян до будівлі та внутрішніх приміщень ЗО.
1.5. Охорона приміщень забезпечується сторожами ЗДО, охоронцями підприємства (організації) у разі укладання договору (угоди) з ними.
1.6. Виконання вимог, що визначаються Примірним порядком і власними порядками ЗДО, є обов’язковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у ЗДО, (вихованців) та їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, всіх юридичних та фізичних осіб, що виконують свою діяльність чи знаходяться з інших причин на території та у приміщеннях ЗДО.
1.7. Примірний порядок розміщується на сайті управління освіти Херсонської міської ради, а власні порядки ЗДО розміщуються на їхніх сайтах та на стендах у вестибюлі першого поверху будівлі.
1.8. Власні порядки ЗДО є обов’язковими до виконання всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами закладів освіти.

2. Порядок проходу в будівлю ЗДО для вихованців та їх батьків.

2.1. Пропускний режим у будівлю ЗДО, а також відкривання/закривання дверей на початку/наприкінці робочого дня забезпечують відповідальна особа, (далі – черговий).
2.2. Вихованці проходять в будівлю через центральний вхід та (або) допоміжні входи у визначені ЗДО години.
2.3. Вихованці закладів дошкільної освіти проходять у заклади тільки в супроводі батьків або осіб, що їх замінюють, які передають дітей безпосередньо вихователю.

3. Пропускний режим для працівників ЗДО

3.1. Адміністрація та інші працівники ЗДО знаходяться у приміщенні закладу відповідно до Правил внутрішнього розпорядку, наказів директора та приходять у заклади згідно з графіком роботи.
3.2. Педагогам рекомендовано приходити до ЗДО за 15-20 хвилин до початку роботи.
3.4. В ІІ половині дня під час вечірньої прогулянки вихователь віддає дітей дітей батькам на закріпленому ігровому майданчику.
3.5. Адміністрація закладу зобов’язана заздалегідь попередити відповідальну особу або сторожа про час запланованих зустрічей з батьками, а також про час і місце проведення батьківських зборів.

4. Пропускний режим для батьків учнів (вихованців) або осіб, які їх замінюють

4.1. Батьки вихованців або особи, які їх замінюють, проходять до будівлі ЗДО через центральний вхід за наявності документа державного зразка, що підтверджує їхню особу. Документ пред’являється в розгорнутому вигляді черговому.
4.2. Батьки або особи, які їх замінюють, реєструються в журналі обліку відвідувачів, де зазначають своє прізвище, ім’я, по батькові, та прізвище педагога або представника адміністрації, до якого вони направляються. В усній формі також повідомляють прізвище, ім’я своєї дитини, групу, в якому вона навчається. Черговий звіряє інформацію батьків або осіб, які їх замінюють, зі списком групи та з’ясувавши мету приходу, пропускає у приміщення ЗДО або викликає вказаного працівника.
4.3. З вихователями батьки зустрічаються на батьківських зборах, за запрошенням або коли приводять і забирають дитину додому. І лише в екстрених випадках – під час виховного процесу.
4.4.Вихователі зобов’язані заздалегідь попередити чергового про прихід батьків, а також про час та місце проведення батьківських зборів.
4.5. Батькам або особам, які їх замінюють, не дозволяється проходити до ЗДО з габаритними сумками, валізами та свійськими тваринами. Сумки необхідно залишити на вахті у чергового і, в деяких випадках за вимогою чергового, надати дозвіл на їхній огляд.
4.6. Прохід до ЗДО батьків з особистих питань до адміністрації можливий у години прийому або за попередньою домовленістю, про що чергового інформують заздалегідь.
4.7. У випадках незапланованого приходу до ЗДО батьків у (вихованців) або осіб, які їх замінюють, черговий з’ясовує мету їхнього приходу і пропускає в будівлю ЗДО, погодивши це з адміністрацією закладу та з обов’язковою реєстрацією у журналі обліку відвідувачів.
4.8. Батьки або особи, які їх замінюють, що супроводжують або зустрічають своїх дітей, до будівлі ЗДО не заходять і чекають дітей на подвір’ї ЗДО. В окремих випадках (негода тощо) проходять до вестибюля або визначеного приміщення ЗДО(не далі поста чергового або в межах його поля зору).

5. Пропускний режим для відвідувачів ЗДО

5.1. Відвідувачі проходять у будівлю ЗДО тільки через центральний вхід.
5.2. Особи, не пов’язані з освітнім процесом, які відвідують ЗДО за службовою необхідністю, пропускаються при пред’явленні документа державного зразка, що посвідчує особу, за погодженням з директором закладу (особою, що його заміняє), і залишають запис у журналі обліку відвідувачів (далі – Журнал).
5.3. Посадові особи, які прибули до ЗДО з перевіркою, пропускаються після з’ясування підстав проведення перевірки та при пред’явленні документа, що посвідчує особу, та супроводжуються до директора або заступника директора після відповідної реєстрації в Журналі.
5.4. Групи осіб, що відвідують ЗДО для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах тощо, допускаються у будівлю закладу за розпорядженням адміністрації закладу та за списками учасників і при наданні документа, що посвідчує особу.
5.5. На прийом до директора ЗДО, за попередньою домовленістю або в дні прийому, відвідувачі пропускаються в одязі, прийнятому в державних установах, в адекватному стані (визначається візуально).
5.6. Для виклику працівника ЗДО або представника адміністрації необхідно звертатися до чергового.
5.7. При відвідуванні ЗДО відвідувач зобов’язаний за проханням чергового надати на візуальний огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю школи алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.
5.8. У випадку виявлення у відвідувача або в його речах зброї, речовин, рідин, небезпечних предметів, черговий затримує відвідувача і доповідає про випадок представнику адміністрації ЗДО та діє у відповідності до отриманих вказівок.
5.9.У разі виникнення конфліктних ситуацій, пов’язаних із допуском відвідувачів до будівлі ЗДО, черговий діє за вказівками директора закладу або його заступника.
5.10. Прохід територією ЗДО дозволено лише відвідувачам навчального закладу. Без відповідного дозволу адміністрації знаходження на території ЗДО та прохід нею стороннім особам заборонено.

6. Пропускний режим для автотранспортних засобів

6.1. Порядок в’їзду/виїзду автотранспорту на територію ЗДО встановлюється дозволом адміністрації закладу.
6.2. Допуск без обмежень на територію ЗДО дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкій медичній допомозі, службі охорони, поліції тощо.
6.3. Паркування автомобільного транспорту на території ЗДО без дозволу адміністрації заборонено.

7. Правила поведінки відвідувачів ЗДО

7.1. Відвідувачі, що знаходяться в приміщенні ЗДО зобов’язані:
7.1.1. Зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.
7.1.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до педагогічного та обслуговуючого персоналу, учнів (вихованців) та інших відвідувачів ЗДО.
7.1.3. Виконувати законні вимоги та розпорядження адміністрації та працівників ЗДО.
7.1.4. Не створювати перепон належному виконанню адміністрацією, працівниками ЗДО їх службових обов’язків.
7.1.5. Зберігати черговість на прийомі до директора та в приймальні (за винятком осіб, яким надано право позачергового прийому).
7.1.6. Бережливо ставитися до майна ЗДО, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні навчального закладу.
7.1.7. При вході до будівлі ЗДО відвідувачі, що мають при собі кіно- і фотознімальну, звуко- і відеозаписуючу апаратуру, а також переносну комп’ютерну й оргтехніку зобов’язані зареєструвати технічні засоби у чергового з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі ЗДО.
7.2. Відвідувачам ЗДО забороняється:
7.2.1. Знаходитися в службових приміщеннях або інших приміщеннях ЗО без дозволу на те адміністрації, чергового чи педагога.
7.2.2. Виносити з приміщення ЗДО документи, інформації, які знаходяться на інформаційних стендах для ознайомлення.
7.2.3. Знімати зразки документів зі стенду, а також розташовувати на ньому оголошення не узгоджені з адміністрацією навчального закладу.
7.2.4. Приносити у ЗДО алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї та інших засобів), а також габаритні особисті речі.
7.2.5. Суворо забороняється куріння, вживання алкоголю та наркотичних речовин у приміщенні та на території ЗДО. Інформація про дані правопорушення надається до правоохоронних органів.
7.2.6. Вести розмови з мобільного телефону в усіх приміщеннях, крім коридорів та вестибюля.
7.2.7. Входити до ЗДО в стані алкогольного чи іншого сп’яніння, з домашніми тваринами, товарами для продажу, великогабаритними речами, а також в брудному одязі.
7.2.8. Факти порушень громадського порядку і завдані збитки ЗДО фіксуються в установленому порядку уповноваженими особами, котрі здійснюють пропускний режим.
7.3. Відповідальність відвідувачів ЗДО за порушення Порядку пропускного режиму та правил відвідування ЗДО:
7.3.1. У випадку порушення відвідувачем ЗО пропускного режиму і правил поведінки йому робиться зауваження черговим або працівником ЗДО та може бути відмовлено у пропуску до приміщень закладу.
7.3.2. У випадках скоєння відвідувачами протиправних дій черговий або адміністрація ЗДО повідомляє про це правоохоронні органи.
7.3.3. У випадку навмисного чи ненавмисного пошкодження або знищення майна ЗДО на винних осіб згідно з чинним законодавством поряд із адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов’язок відшкодування причинених збитків.

8. Порядок пропуску з табельною зброєю та іншими засобами, забороненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння

8.1. Прохід осіб в приміщення ЗДО з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється:
8.1.1. Співробітникам міністерств і відомств України та їхніх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків за наявності службового посвідчення.
8.1.2. Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.

9. Порядок пропуску представників засобів масової інформації

9.1. Працівники засобів масової інформації, які прибувають до закладу з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються в будівлю ЗДО за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації, при наданні редакційного посвідчення, та супроводжуються до директора або заступника директора ЗДО.
9.2. Представники засобів масової інформації, які прибули на заходи, що проводяться в приміщенні або на території ЗДО, з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються після пред’явлення документів, котрі підтверджують їх особу та супроводжуються до директора або заступника директора ЗДО.

10. Пропускний режим для осіб, задіяних у проведенні ремонтно-будівельних робіт у приміщеннях або на території ЗДО

Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються у приміщення (територію) ЗДО для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора або заступника директора з адміністративно-господарчої роботи.

11. Порядок пропуску на період надзвичайних ситуацій або ліквідації аварійної ситуації

11.1. Пропускний режим в будівлю та на територію ЗДО на період надзвичайних ситуацій обмежується.
11.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна процедура пропуску, визначена Порядком.

12. Порядок евакуації учасників освітнього процесу та відвідувачів ЗДО з приміщень та порядок їхньої охорони

12.1. Порядок оповіщення учасників освітнього процесу та відвідувачів ЗДО при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту тощо) та порядок охорони приміщень розробляються адміністрацією ЗДО, відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.
12.2. За встановленим сигналом оповіщення всі учасники освітнього процесу, відвідувачі, у т. ч. робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщеннях закладу, евакуюються з будівлі згідно з планом евакуації, що знаходиться в приміщенні ЗДО на видному й доступному для відвідувачів місці.
12.3. Пропуск відвідувачів у приміщення ЗДО припиняється.
12.4. Працівники і відповідальні особи здійснюють заходи із евакуації і забезпечення безпеки людей, що знаходяться в приміщеннях, згідно з інструкціями, а при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації, – забезпечують їхній безперешкодний доступ у будівлю та на територію ЗДО.

13. Контроль та відповідальність за організацію пропускного режиму в ЗДО

13.1. Загальний контроль, керівництво та відповідальність за організацію пропускного режиму в ЗДО, дотримання Порядку пропускного режиму та правил відвідування ЗДО (далі – Порядок) всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами покладається на керівника ЗО.
13.2. Керівник ЗДО наказом призначає відповідальних по закладу за здійснення заходів пропускного режиму та дотримання норм Порядку учасниками освітнього процесу та відвідувачами відповідно до розподілу обов’язків.

Директор ЗДО №83                  Л.Я. Гусєва