Організація пропускного режиму

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Відповідно до примірного порядку виконавчого комітету Херсонської  міської ради з 03.09.2018 року в нашому закладі функціонує порядок пропускного режиму, затрверджений на зборах голів батьківських комітетів, а також трудових зборах колективу  30.08.2018 року було схвалено та затверджено відповідним наказом.

Порядок
організації пропускного режиму та правил відвідування
Херсонського ясла-садка № 83 Херсонської міської ради

1.Загальні засади

1.1. Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування ЗДО №83 Херсонської міської ради(далі – Порядок пропускного режиму) розроблено відповідно до абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту», Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669,рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 19.06.2018 №204 «Про затвердження Примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона», з метою підвищення ефективності режиму безпеки, забезпечення особистої безпеки працівників та вихованців ясла- сада, здійснення контролю збереження майна, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, проникненню сторонніх осіб на територію дошкільного закладу.

1.2.Пропускний режим – сукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проникнення сторонніх осіб, проїзду транспорту, виносу (вивозу) майна на територію чи з території закладу. Пропускний режим передбачає комплекс спеціальних заходів, направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності закладу, і визначає порядок пропуску працівників, вихованців , батьків та інших відвідувачів ЗДО.
1.3 . Охорона приміщень в нічний час у вихідні та святкові дні забезпечується сторожами закладу.
1.4 Виконання вимог, що визначаються Порядком пропускного режиму ЗДО №83, є обов’язковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у закладі, вихованців та їхніх батьків .
1.5 Для покращення підтримання Порядку пропускного режиму було встановленно замок з кодом на центральних воротах, а також встановленно і введено в дію систему відеоконтролю.
2. Пропускний режим для працівників :
2.1 Вхід на территорію або у приміщення ЗДО здійснюється через центральну хвіртку(з введенням коду).
2.2. Адміністрація та інші працівники закладу знаходяться у приміщенні закладу відповідно до правил внутрішнього розпорядку та Статуту, наказів директора ;приходять у заклад згідно з графіком роботи,за 10-15 хв. до початку робочого дня.
2.3. У вихідні та святкові дні центральний та службові входи закриті цілодобово.
3. Пропускний режим для батьків та вихованців ЗДО:
3.2. Вихованці приходять до закладу тільки у супроводі батьків у визначені години: ранок з 6.30 – 9.00; ввечері з 15.00 – 18.30;
3.3. Батьки зобов’язані приводити і забирати дітей тільки через центральні/ службові входи ( біля своїх груп).У разі необхідності забрати дитину протягом робочого дня – телефонувати вихователю.
3.4. Вихователі приймають та віддають дитину особисто батькам або особам, що їх замінюють. У разі, якщо дитину забирає інша особа, батьки зобов’язані надати вихователю групи письмову заяву, що на їх прохання за дитиною прийде інша особа (вказати П.І.Б. особи та ким доводиться дитині) та зробити відповідний запис в журналі руху дітей з особистим підписом.
3.5. З вихователями батьки зустрічаються вранці, коли приводять дитину до закладу, та ввечері, коли забирають дитину додому, на батьківських зборах ,за запрошенням.
3.6. Вихователі зобов’язані заздалегідь повідомити директора закладу про незаплановані або заплановані зустрічі з батьками, а також про час, місце та мету. Директор ЗДО зобов’язана заздалегідь попередити чергового сторожа або іншу відповідальну особу про час зустрічей з батьками, а також про проведення батьківських зборів.
4. Правила пропускного режиму для відвідувачів ЗДО №83 :
4.1.Відвідувачі проходять у будівлю ЗДО тільки через центральний вхід.
4.2. Групи осіб, що відвідують заклад для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах і т.п., допускаються за розпорядженням директора закладу або виконуючого обов’язки та відповідною реєстрацією в журналі.
4.3.На прийом до директора ЗДО №83,з будь – яких питань відвідувачі проходять за попередньою домовленістю або в дні прийому, з вимкненими телефонами і адекватному стані(визначається візуально).
4.4.При відвідування закладу відвідувач зобов’язаний за проханням чергового надати на огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю закладу алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.
4.5. У разі виникнення конфліктних ситуацій, пов’язаних із допуском відвідувачів до будівлі ЗДО, черговий діє за вказівками директора закладу або вихователя-методиста.
4.6.Посадові особи, які прибули до закладу з перевіркою, пропускаються при пред’явленні документу, що засвідчує особу з обов’язковим повідомленням директора ЗДО та відповідною реєстрацією в журналі.
4.7. Прохід територією закладу та її подвір’ям дозволено лише відвідувачам закладу освіти. Без відповідного дозволу адміністрації закладу знаходження на території закладу і прохід нею в робочий та нічний час стороннім особам заборонено.
5.Пропускний режим для транспортних засобів
5.1. В’їзд та виїзд автотранспорту на територію ЗДО здійснюється за розпорядженням директора. Завезення продуктів здійснюється згідно графіку та маршруту.
5.2. Допуск без обмежень на територію ЗДО дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкої медичніої допомоги, пожежній охороні, міліції.
5.3. Паркування на території ЗДО,можливо , тільки у випадках зазначених у пунктах 4.1 та 4.2
6.Правила поведінки відвідувачів ЗДО:
6.1. Відвідувачі закладу забов’язані зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських закладах.
6.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до всіх працівників, вихованців та їх батьків та інших відвідувачів закладу.
6.3. Ставитись бережливо до майна закладу, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні дошкільного закладу.
6.4. При вході до будівлі закладу дошкільної освіти відвідувачі, що мають при собі фотознімальну, звуко і відео записуючу апаратуру, а також переносну комп’ютерну й оргтехніку зобов’язані зареєструвати технічні засоби у чергового з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі закладу.
7. Відвідувачам забороняеться:
7.1.Знаходитись в службових приміщеннях або інших приміщеннях закладу без дозволу на те директора.
7.2.Приносити у заклад алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї та інших засобів).
7.3. Палити в приміщенні та на території закладу.
7.4. Знімати зразки документів зі стенду, а також розташовувати на ньому оголошення не узгоджені з адміністрацією закладу.
7.5. Входити до закладу в стані алкогольного та наркотичного сп’яніння, з дитячими колясками, з домашніми тваринами, товарами для продажу, а також в брудному одязі і з великогабаритними речами (виключаючи робітників, що виконують будівельні і ремонтні роботи).
8.Відповідальність відвідувачів закладу за порушення даного Порядку:
8.1. У випадку порушення відвідувачем ЗДО пропускного режиму і правил поведінки йому робиться зауваження відповідальними за пропускний режим, а в разі необхідності будь-яким працівником закладу.
8.2. У випадках скоєння відвідувачами кримінальних дій, винні особи підлягають кримінальній відповідальності згідно чинного законодавства;
8.3. У випадку навмисного чи не навмисного пошкодження або знищення майна ЗДО на винних осіб поряд з адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов’язок відшкодування збитків.
9. Порядок пропуску з табельною зброєю та іншими засобами,
забороненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння:
9.1. Прохід осіб в приміщення ЗДО №83 з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється: співробітникам міністерств і відомств України та їхніх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків за наявності службового посвідчення.
9.2. Співробітникам міністерств і відомств України і їх підрозділів де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків.
9.3. Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.
10. Порядок пропуску представників засобів масової інформації:
10.1. Працівники засобів масової інформації, які выдвыдують заклад з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються в будівлю ЗДО №83 за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації, при наданні редакційного посвідчення, та супроводжуються до директора закладу.
10.2. Представники засобів масової інформації, які прибули на заходи, що проводяться в приміщенні або на території закладу, з метою виконання професійних обов’язків, пропускаються після пред’явлення документів, котрі підтверджують їх особу та супроводжуються до директора або закладу.
11. Пропускний режим для осіб, задіяних у проведенні ремонтно-будівельних робіт у приміщеннях або на території :
11.1. Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються у приміщення (територію) ЗДО для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора або заступника завідувача господарства.
12. Порядок пропускного режиму на період надзвичайних,аварійних ситуацій та їх ліквідації:
12.1. Пропускний режим в будівлю та на територію закладу на період надзвичайних ситуацій обмежується.
12.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна процедура пропуску, визначена встановленим Порядком пропускного режиму.
13. Порядок евакуації учасників освітнього процесу та відвідувачів з приміщень та порядок їхньої охорони:
13.1. Порядок оповіщення учасників освітнього процесу та відвідувачів ЗДО при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту тощо) і порядок охорони будівлі розробляються директором закладу, відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.
13.2. За встановленим сигналом оповіщення всі учасники освітнього процесу, відвідувачі, у т. ч. робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщеннях закладу, евакуюються з будівлі згідно за планом евакуації, що знаходиться в приміщенні закладу на видному й доступному місці.
13.3. Пропуск відвідувачів у приміщення закладу припиняється.
13.4. Працівники і відповідальні особи приймають заходи по евакуації і забезпечення безпеки людей що знаходяться в приміщенні, при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації забезпечують їх безперешкодний пропуск у будівлю та на територію закладу.
14. Контроль та відповідальність за організацію пропускного режиму:
14.1. Загальний контроль, керівництво та відповідальність за організацію пропускного режиму, дотримання Порядку пропускного режиму ЗДО№83 всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами покладається на директора закладу.
14.2. Директор закладу наказом призначає відповідальних за здійснення заходів пропускного режиму та дотримання норм Порядку учасниками освітнього процесу та відвідувачами відповідно до розподілу обов’язків.